Nabídky zaměstnání

Administrativní pracovník ve skladu / skladník

Hledáme nového kolegu či kolegyni na částečný úvazek 20 hodin týdně.

 

Místo pracoviště: Rozvojová 135/1, Praha 6 – Suchdol

 

Jaká práce Vás čeká:

  • zpracovávání objednávek 
  • příjem zboží, kontrola dodacích listů a dalších průvodních dokumentů
  • komunikace s dodavateli
  • ukládání, kontrola a skladování zboží
  • vyskladnění a vychystání zboží, expedice zboží
  • vedení předepsané evidence a provádění inventur
  • nakládání s odpadem a zajištění úklidu skladovacích prostor

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • min. střední vzdělání s výučním listem
  • řidičské oprávnění skup. B
  • znalost práce na PC
  • komunikační dovednosti
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • bezúhonnost, výpis z rejstříku trestů
  • předchozí zkušenost se skladovým hospodářstvím je výhodou

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
  • vznik pracovního poměru ihned nebo dohodou
  • zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně
  • hrubý plat 15 000 -17 000 Kč podle zkušeností  
  • zajímavou práci v příjemném prostředí na Praze 6
  • 5 týdnů dovolené plus 5 „sick days“ ročně alikvotně krácené k pracovnímu úvazku
  • dotované stravování v areálové jídelně
  • příspěvek na penzijní či životní pojištění
  • jazykové kurzy

 

Strukturovaný životopis zasílejte elektronicky pod názvem „Skladník“ na adresu krizova@icpf.cas.cz.

 

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Mzdová / mzdový účetní

Hledáme novou kolegyni či nového kolegu na částečný úvazek (20-24 hodin týdně) možno i OSVČ.

Místo pracoviště: Rozvojová 135/1, Praha 6 – Suchdol

 

Náplň práce:

  • kompletní zpracování mezd a vedení mzdové agendy (cca 170 zaměstnanců) v programu Magion
  • zpracování ročního zúčtování daně, ELDP
  • zpracování měsíčních reportů pro interní potřeby, zpracování statistických výkazů
  • komunikace s příslušnými institucemi (ČSSZ, ZP, finanční úřad)
  • úzká spolupráce s účetním oddělením, vytváření sestav pro zaúčtování mezd
  • spolupráce na interních a externích auditech včetně přípravy podkladů
  • komunikace se zaměstnanci v oblasti mzdové agendy (vydávání potvrzení, vysvětlení apod.)
  • ad hoc reporty

 

Požadavky:

  • SŠ vzdělání, podmínka – 3 roky zkušeností se zpracováním mezd
  • komplexní orientace ve mzdové a částečně pracovněprávní problematice
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci
  • pozitivní myšlení, příjemné vystupování
  • MS Office, znalost mzdového programu Magion výhodou
  • AJ výhodou ale není podmínkou

 

Nabízíme:

  • nástup leden 2024
  • velmi flexibilní pracovní dobu na 0,5 – 0,6 úvazek s občasnou možností home-office
  • hrubá mzda 18 000 – 25 000 Kč dle zkušeností a pracovního nasazení
  • příjemné a klidné pracovní prostředí v areálu se zelení
  • 5 týdnů dovolené plus 5 „sick days“ ročně
  • dotované stravování v areálové jídelně
  • příspěvek na penzijní či životní připojištění
  • jazykové kurzy

 

Strukturovaný životopis zasílejte elektronicky pod názvem „Mzdový účetní “ na adresu: krizova@icpf.cas.cz

PhD projekt pro rok 2024

Modulární syntéza dendritických sloučenin pro regenerativní medicínu

 

Ve Výzkumné skupině bioorganické chemie a biomateriálů na Ústavu chemických procesů AV ČR, v. v. i. (https://www.icpf.cas.cz/)  nabízíme pozici pro PhD studenta (na 4-5 let). Projekt je zaměřen na aplikaci principů modulární syntézy pro přípravu nových makromolekulárních sloučenin s přesně definovanou strukturou. Produkty budou navrženy pro využití v regenerativní medicíně jako transportéry proteinů/peptidů především růstových faktorů (BMP-2, FGF2) a osteogenních peptidů a dále jako komponenty pokročilých biomateriálů (hydrogely, nanovlákna atd.). Při aplikačním využití budeme těžit z dlouholeté spolupráce s externími partnery. Vzhledem k multidisciplinárnímu zaměření projektu student získá zkušenosti v několika vědeckých oblastech včetně moderní organické/polymerní syntézy, (bio)materiálového výzkumu analytických a biofyzikálních technik. Pozice je podpořena projektem OP JAK ExRegMed s počátkem od října 2024 nebo dříve na základě vzájemné dohody.

 

Požadavky na uchazeče:

  • VŠ vzdělání (Ing., Mgr.) v organické chemii, organické technologii, materiálových vědách a příbuzných oborech
  • Zkušenosti s organickou syntézou a charakterizací (Schlenkova technika, NMR, GPC, rozptyl světla)
  • Schopnost týmové práce, komunikační zdatnost, nadšení pro experimentální práci a otevřenost pro nové věci

 

Nabízíme:

  • Účast na špičkovém výzkumu v oblasti makromolekulární chemie
  • Možnost získat odborné znalosti v oblasti nových technik a pokročilých metod charakterizace.
  • Národní a mezinárodní spolupráce se špičkovými laboratořemi v rámci projektu ExRegMed
  • Adekvátní finanční ohodnocení (mimo jiné – plný úvazek, podpora projektu ExRegMed)

 

V případě zájmu nebo dotazů neváhejte využít kontakt: Tomáš Strašák (strasak@icpf.cas.cz)

Termín přihlášek: Vaše přihlášky prosím posílejte do 30. 3. 2024.

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Tento web používá cookies. Více o cookies najdete zde.